Before I die..


inte bara i Paris, i London med..

sjukt coolt verkar de!

finns sinnessjukt mycket o se.. skulle lätt vilja göra det med mina vänner..

ett absolutabsolutabsolutabsolutABSOLUT måste! så fort som möjligt!

lite svårt, men vore bäst! annars bara o träffa honom & få en kraaaam.. ^^

finns massor o leva för, men något/någon speciellt/speciell..

grymt coolt! måste lära mej de..

redan gjort, men asså.. typ så gulligt som på bilden ska de va! ;)

Där är lite jag ska göra innan jag dör! Hohoh. Längtar tills jag blir 18 kan jag ju säga! :)
Jaja, nu ska jag kolla ca 300 inlägg på bloglovin & svara på kommentarer & plugga. Jag har tiiiid.

Tagga träning halv 7 & SM hela dagen imorgon!

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

det är kanoooon! :) vad gör du idag då?

2012-01-20 @ 14:21:05
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Ida

Vill också backpacka i Europa ^^



▲ Ja! Precis, är så feg för man är rädd att göra illa sig..

2012-01-22 @ 02:26:22
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: felicia

Kolla in mina egengjorda before-i-die bilder under kateorin before i die på min blogg! :)

2012-01-30 @ 22:25:11
URL: http://felicia.forme.se

Design:
» Jag har gjort min design helt själv.
» Jag gör gratisdesigner, men ni får kontakta mej.
» Jag gör allting i Photoshop Elements 8.


Annat:
» Jag är gärna med i dagens blogg! :)
» Reklam om tävlingar och annat är tillåtet
» Jag gör jättegärna bloglovin byten! :D
» Jag svarar ALLTID på kommentarerna, om dom inte är anonyma.


Ditt namn:
Lat?

E-postadress: (stannar mellan oss 2)

Blogg/Hemsida:

Det du ville säga:

bloglovin