Inte bloggat på längeeee.

Hej!
Nu startar vi igen. Förlåt igen o blabla, skit i de. Cassie har flyttat ut härifrån nu :(. Jag har rensat min dator på en jäääääkla massa skit. ALLA bilder (utom typ 10st), filmer, dokument, program, musik, hämtade filer osv. Det enda jag vill ha på min data är användbara saker, några få minnen och en massa serier!
Jag har änsålänge;
Pretty Little Liars (säsong 1, säg till om ni hittar säsong 2 med swesub! ;)
The Simpsons (säsong 2 & 5.)
Andra Avenyn (säsong 1)
Scrubs (säsong 7)
Jag ska fixa;
Alla säsonger av dom ovan..
Greys anatomy
2 and half men
Har ni förslag på serier? :)

and im back.

Design:
» Jag har gjort min design helt själv.
» Jag gör gratisdesigner, men ni får kontakta mej.
» Jag gör allting i Photoshop Elements 8.


Annat:
» Jag är gärna med i dagens blogg! :)
» Reklam om tävlingar och annat är tillåtet
» Jag gör jättegärna bloglovin byten! :D
» Jag svarar ALLTID på kommentarerna, om dom inte är anonyma.


Ditt namn:
Lat?

E-postadress: (stannar mellan oss 2)

Blogg/Hemsida:

Det du ville säga:

bloglovin