Idijutz.

IDIOTER.
Det är en grej att folk ogillar hans musik, men när dom skriver att han ska dö, att dom hatar han. Då går det över styr. Ja, jag får rage på detta! Har fått flera personer att ändra sina tankar om honom. Tillomed killar. Förut gillade jag inte Justin. För ett år sen ungefär. Men nu älskar jag honom. Mitt rum ska fyllas med posters, mamma ska köpa Under the mistletoe osvosv. Folk vågar inte erkänna att dom gillar Justin, dom vågar inte stötta honom. Bara för att dom vill vara bra vänner med killarna osv. Seriöst? Jag klarar mig utan killar, för jag stöttar Justin. Jag tror på honom. Han är som en gud. Tycker inte killarna om mig som jag är, och vad jag gillar. Då är de fan deras problem!

Men hallå ni haterz? Vad tänker ni med? Tror ni att han vill leva med detta hatet? Tror ni någon vill det?

Vi Beliebers kommer sätta er i samma hat om ni inte ger er. För ni har ingen anledning att hata Justin! Han är bara människa, och han är en bra människa.

"Dear Haterz, we are stronger than you"

Kan skriva miljoner hatsaker till haterz. Men ska inte sjunka så lågt. Men mitt stöd till Justin Biebeeeeer!
Postat av: Nejja ♥

Det du skriver är så jäkla rätt asså!. Som du kanske vet om du läser min blogg så ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR jag justin bieber, och jag tycker det e så jäkla fel av folk att säga att dem hatar han. Och alla dem som säger typ att han ska dö och att han är dålig och han är elak mot alla och så, vafan vet haters om det? har dem träffat justin, känner dem han? NEJ PRESIS NI HATERS SKA BARA HÅLLA KÄFTEN!



KramaR! :)

2011-12-14 @ 16:29:15
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Linnea [FOTO BLOGG]♥

sv; du, hade du kunnat kommentera det du presis kommenterade i min blogg i ett annat inlägg ? :) jag gjorde presis ett inlägg med en bieber bild så om du kunde kommenterat: Sv: Aw! Ja, dom är idioter. Vi ska sätta dom i den situationen, så förstår dom vad dom har gjort..



fast i det inlägget ? :)

2011-12-14 @ 19:48:01
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Linnea [FOTO BLOGG]♥

sv: tack för att du flyttade den :) <3

2011-12-14 @ 19:50:28
URL: http://neaka.blogg.se/
Postat av: Amanda, 15år och mamma till Jonathan

Håller verkligen med!

2011-12-16 @ 00:28:12
URL: http://rosaaelefant.blogg.se/
Postat av: Jompah

Asså jag hatar inte Justin, men jag gillar inte hans musik. Men grejen är den att man kan inte hata någon man aldrig träffat, på samma sätt kan man heller inte ÄLSKA honom. Man kan älska hans musik men man kan inte älska HONOM, hoppas du förstår hur jag menar och inte tar illa upp men så är det. Man kan inte älska en person man aldrig ens pratat med eller sett IRL, tror man att man älskar honom så är det bara en "celebrity crush" som kommer att gå över...

Mejla gärna om du känner för att diskutera, jag älskar att diskutera. ;)

2011-12-29 @ 10:45:17

Design:
» Jag har gjort min design helt själv.
» Jag gör gratisdesigner, men ni får kontakta mej.
» Jag gör allting i Photoshop Elements 8.


Annat:
» Jag är gärna med i dagens blogg! :)
» Reklam om tävlingar och annat är tillåtet
» Jag gör jättegärna bloglovin byten! :D
» Jag svarar ALLTID på kommentarerna, om dom inte är anonyma.


Ditt namn:
Lat?

E-postadress: (stannar mellan oss 2)

Blogg/Hemsida:

Det du ville säga:

bloglovin